KUSINER

Torsdagen åkte jag på a-behandling. Sen hem äta köttfärssås och pasta. Sen åkte P på träning och jag åkte och hämta Mira och snuffsade med Saga mammas nya katt, sååå häääääär liten! 

Väl hemma igen så hände det inte mycket kammade igenom henne och tog en snabb promenad två gånger runt kvarteret, i vinterjackan ;/ men haha vart lite svettigt men skönt :) 

På fredagsmorgonen så sprang P ut med na innan jobbet och jag sov till 11 sen smsa mormor att dom skulle till päronen vid 14 så gick en lång promenad 1.5 timme typ med Mira. Sen låg vi i soffan och kollade på Sveriges bästa äldreboende en timme sen duschen en snabbis, blåsa håret dammsuga upp alla hårtussar.. Sen åkte vi. Och där var hela gänget kusinerna och mormor och morfar och storebror. Sen kom P efter jobbet vid 16.30 ca. Var väll kvar där och fick mat sen åkte vi alla "barn" och köpte helggodis på Hemköp.  Sen tillbaka och tog min egna bil och P sin sen åkte vi hem kanske hemma runt 20-21 cirka. Idag har det varit jobb 7-16.15.. Segt!!! Men pengar! ;) somnade dirr när jag kom hem, sen kinamat och mys men nu ska vi sova. 


// Evelina 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback