SÖNDAG

Då var denna dagen gjord, åhh vad tråkigt att helgen är över, jag gillar sånna här helger, BÄST! Började dagen med att vakna, göra sig i ordning. Vid 13 åker vi till Siljan och äter brunch med grabbarna, gillar verkligen att vara med killar bara såååå lugnt och skönt. Är man med någon av det andra könet så pratas det konstant,  mycket skitsnack och mycket problem. Jag kommer inte överens med många tjejer här i världen. Har mina bästa dem är de enda som behövs. Tjohej ja! Det ska vara så skrikigt och så högljutt och alla tror att dom är så otroligt jävla bra!!! nej tacka vet jag killar! 

Okej vidare till det jag skulle skriva om efter Siljan så drar dom på match och jag blir skjutsad hem och väntar på min bror. Åker till mormor och äter mat med släkten är där till 20. P kom dit efter matchen som gick dåligt :(. Åker hem och handlar på Hemköp och hänger sen i soffan. Packar väskan för äventyren som kommer att hända imorgon. Först jobb bara. 

Nu blir det God Natt! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback