Innebandy

Igår jobb på kvällen, låg i sängen till 14 haha det är så löjligt skönt!!!! Man vill inte åka till jobbet.. Jobbade får ett larm fem min innan hemgång så vart lite övertid. Det är så spännande att få åka på larm! Man vet aldrig vad man kommer till och på kvällennär det är mörkt är det ännu spännande! Fick potgratäng och prinskorv när jag kom hem. 

Idag jobb 7-16, tanka och hämta ut paket och sen hem få mat som P börjat med. Helt utav sig själv? Har nog aldrig hänt. Någon som hade dåligt samvete då jag fick ta och sova i soffan då kungen hade somnat tvärsöver och jag orkade inte väcka han. Dock var det mitt egna fel då jag satt mig i fotändan och borstade håret så han inte såg TVn... 

Senare på kvällen idag var det äntligen dags!! Innebandyträning numero one! Så himla kul!!!!!! Känns skönt i benen nu. 
Hem och dusch och nu sova! Imorgon är jag ledig ska till Rättvik och sen hämta Mira och gosa kattunge hos päronen som är på äventyr. Mamma i Idre och pappa i Spanien. 

// Evelina



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback