GTA

I lördags så var vi till mina päron där hela min släkt var efter att P tränat klart vid 13 cirka. Sen efter det vid 17 så åkte vi till Ps farmor där hans släkt var, åt mat och var där till 20. Sen till hans mor och låna hennes bil för morgondagen. Sen hem och sova ;) 

Söndagen åkte vi till Lima och fotbollsdax, gick lika "bra" som alla andra matcher. Blir div 7 spel för hans del nästa säsong haha ;) synd att dom har haft sån grym otur hela säsongen..
. :( . Innan vi åkte dit åkte vi till blge och kupolen för att köpa GTA 5 och sen hittade P en rosa dosa och köpte den med hihi. Vi åkte 11 och var tillbaka i lekke till 12.05 så då förstår ni hur fort det gick.... ;) hann To.m med driven på donken. Sen iväg mot Lima efter vart det donken i Mora med dom. Sen hem och spela tv spel skulle kolla på Wallander men kollade till första pausen sen fastnade vi i spelet tills vi la oss (: haha P skulle stänga av och spara spelet sen borsta tänderna bara då hade jag hunnit somna innan han kom till sängen på typ 5 min om ens det ;) super trött!! 

Idag jobb 7-16 imorgon också. Sen ledig!!! 

//Evelina 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback