Fett och socker

Igår var det jobb 7-14.21. Vart lyktanmat till lunch. Hade den roliga turen så dagen gick fort. Sen hem P spelade FIFA. Jag somnade brevid som en stock. Sen beställde vi pizza och kollade på Wallander. Sen sängen och sova. Idag är jag ledig så sov till 11 vaknade, tvättar och plockar ihop. Och nu sitter jag i soffan och dricker nyponsoppa till frukost är Inge hungrig ALDRIG men är otroligt sugen på sötsaker hela tiden, äter konstant hoppas det bara är en lite period jag kommit in i och att den går över snart. Finns liksom alltid godis hemma haha vi har blivit beronde eller något ;) Menmen man lever bara en gång. Sen hänga tvätten och laga mat av detsom jag kan hitta blir nog hemmalagat mos och grillkorv som jag nog grillar ute på grillen. Sen mys och panta burkar tror jag. Vill baka bullar men haha JAG MÅSTE VERKLIGEN SLUTA ÄTA SÅ MYCKET SOCKER OCH FETT!! Diabetesen ligger nog runt hörnet och kurrar just nu.. 

// Evelina




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback