TVÅ ÅR TILLSAMMANS

Idag har vi sovit hela förmiddagen och ända till 15.00, sjukt skönt och mysigt. Sen iväg till ishallen och sitta i SEKKET på J18 matchen, sjukt kallt vart det efter vi fick lov att byta till LRF-hallen när plexiglaset sprack mitt framför oss vid den där lilla rundillen där man stoppar ut pucken. Sen hemma vid 19.30 och laga tacos till middag, hyrde en film, kollade på den och åt lite chips. Nu blir det sängen, jobb imorgon :) Igår vart det fest hela kvällen, vi följde dock inte dom andra ut på krogen för jag orkade inte, jag orkar ingenting nu för tiden så sjukt trött!! Blir galen! Aja vi hjälpte F hem som var dyngrak, verkligen DYNGRAK! Fick bära ut honom i bilen och lillebror skjutsade hem honom. Annars så var det fullt hus här. Innan så var vi till kupolen en snabbis och köpte gelélack. 

Justja, imorgon firar jag och min käresta två år tsm. Sjukt vad det har gått fort! 

JAG ÄLSKAR HONOM SÅ MYCKET SOM DET ENS GÅR! ❤️❤️❤️❤️❤️


// EVELINA !! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback