Tv och sova

Ligger i sängen fortfarande, fick frukost av P imorse som jag alltid får :)) somnade om en sväng medan han låg och kollade på olaconny, kjellessmakresa osv i ipaden bredvid. Funderar på att åka till Borlänge en sväng lite senare, för jag är grymt sugen för att fika på waynes coffee men orkar inte gå ur sängen. Skulle ha behövt handla någon mat med är ap sugen på lövbiff??! Och jag skulle ha behövt leta lite shorts och sommarklänningar. Hittade iaf två sandaler igår på scorett. Aja får se vad vi hamnar senare.

Igår kväll så fick jag för mig att vi skulle kolla på hus men slutade med älgsafari ända till kl 1 cirka. Då jag var bombsäker på att komma ut i Gagnef någonstans så bad bara Patrik köra framåt. Sen visade sig att vi kom ut i Vansbro. Men vi fick då se typ 5 älgar så och sen något mer spännande som var för långt bort för att se vad det var. :)) det var mysigt i alla fall.

//
Evelina



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback