Kupolen, Handla

Okej, vi åkte i väg en sväng ändå fast det sög i benen dom kändes som blyfossingar. Börjar med att äta på donken, Caesarsallad till mig och den största hamburgaren till hungriga P.

Sen börjar vi strosa omkring lite får med mig en hel del och träffar en hel del kompisar som jag ej har sett på länge. Fick med mig en rosa klänning, en blå klänning, ett blått linne, ett ljust linne, två jeans, två trosor, och sen säkert något mer som jag inte kommer på. P hittade lite grejer han med. Fikade på waynes med, cheesecake, morotskaka och isthe. Sen väll i Leksand så handlade vi mat, lövbiff och klyftpotatis, salladstillbehör osv. Sen hem och laga ihop det och äta upp det framför django unchained. Sen fick jag nå ryck och går och tvättar av sminket i slutet av filmen, SLUTET!? Så nu vet jag inte hur den slutar ju? Nu blir det att hoppa i kojjs och sova.

//
Evelina




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback