Träning

P är på träning och jag är hemma själv, me like! Sitter i soffan med datorn, lyssnar på musik och är ledig i tre dagar!! undrar vad jag ska hitta på. Jag vill så gärna ut och röra på mig men är fortfarande alldeles snurrig och galen. Mått piss på jobbet idag och det snurrade på bra mycket på förmiddagen, funderade på att gå hem vid lunch men jag krigade på och är nu ledig så jag kan vila. Har ända sen vi handlade haft aaaas ont i ryggen och då menar jag aaaas ont, trodde jag skulle lägga mig på golvet på hemköp och grina ett tag. Kom hem och la mig i sängen, P knåpade ihop kokt korv och mos. Sen åkte han. Nu känns det bättre iaf. Skulle kolla på allsång på skansen men gör det på reprisen imorgon istället. Jag håller på att bli gammal och sliten eller något. Tur att P finns där hela tiden, när jag slutar må som jag mår så ska han få tillbaka allt som han gjort för mig dom senaste veckorna/månaderna dubbelt! 
 
Jag älskar verkligen han mer än allt annat och han är den bästa som finns! <3
 
// Evelina



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback