Tillbaka

Nu är jag tillbaka igen. Har inte velat skriva något då jag mått mycket sämre än vad jag trodde jag skulle göra innan. Har bara legat hemma i sängen och grinat och nte ätit nått Vilket gjorde det hela ännu värre. Det var det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv och jag kommer ALDRIG någonsin att kunna glömma. Det kommer vara jobbigt ett tag till och jag får vara ledsen det har jag tillåtit mig att vara, sen får jag inte gå och älta det något mer, men jag kommer aldrig att glömma. Har skrivit hur allt gick till och det ligger väl bevarat i mailen än så länge, under datum 18/6. Bara för att jag glömmer detaljer fort. Men nu finns allt nerskrivet, och jag kan komma ihåg hur det gick till och hur jag kände när jag är äldre.

//Evelina

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback