Tandläkaren och Jobb

Igår hade vi mysiga och låg i sängen tills kl 14-15 cirka, åkte och handlade mat. Kom hem och grillade och åt pommes och kall beasås och sallad till, gott! Sen runt 19-20 upp till Ps by och fick igång hans bil som inte har varit igång på hela vintern och lite till haha typ ett år. Han beställde en besiktning till den och var på den imorse och haha den gick igenom, med lite slitna däck bara. Alla problem som har varit med den så var det väll bra :).

Idag har jag jobbat 7-16.15, varit till tandläkaren 15.40 gick fint, början till något hål här och där men det skulle försvinna. Åkte och köpte fluor och tandtråd ändå. Kostade 380kr men egentligen 680, för en vanlig undersökning som tog en kvart, och hon gjorde inte så mycket?! Galet vad dyrt. Så vill absolut inte få något hål. Haha hon såg även att en tand var lite av och frågade om jag gnisslade tänder, Nope sa jag. Och kom att tänka på att den måste ha gått av när jag öppnade en Xider flaska i somras någon gång med munnen, vilket jag brukar göra, när det ite finns en snusdosa eller något annat att öppna med i närheten. Men kommer ihåg att det lossnade en liten bit någon gång då iaf. Men det var ju ingen fara, så kanske ska sluta med det nu :)

P hade gjort ugnspannkaka tills jag kom hem, och han stod och diska. Åt sen la vi oss i sängen och här ligger vi än!

//
Evelina




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback