Soffan

Sitter i soffan och äter godis.. fick värsta suget på lakrits när vi var och handla. Köpte glass och hjortron med, har gått ner 7kg?! skapligt bra så vill gå upp 2kg måste väga jämt ;) skiter i vad jag väger bara det är inom lagoma former, jag är helt i BMI fast åt det lägre hållet, borde egentligen börja träna igen då jag blivit en soffpotatis och halv tjock men jag mår lika bra för det, har då magrutorna kvar om jag spänner iaf..haha måste ändra detta lite nu tror jag efter månader av slarv. Men 7kg bara så där så kanske ska fortsätta äta chips och godis och sitta i soffan, nej men muskler väger ju mer än fett så måste vara dom som försvunnit ;) menmen dom går ju att få tillbaka, jag lever bara livet just nu, det är jag värd. Eller så är jag kaos och mår skit! 
 
// Evelina



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback