Skinnjacksproblem

Beställde lite nytt, jackan har jag velat haft länge och nu kostade den ännu mindre än vad den gjort å var väll lika bra att slå till, från issue 1.3. Blir fin till hösten, jofama by Marie jackan jag har är mer somrig då den är lite kortare i modellen men ändå super snygg och super dyr ;) har blivit skinnjacksfreak efter att någon tog min absolut bästa jacka någonsin kostade ca 3000, VILL SÅ GÄRNA HA TILLBAKS DEN!!!! vet inte hur jag ska göra med det där är sugen på att anmäla men lönlöst då jag nog aldrig får tillbaka den. men man kanske kan få något bidrag till en ny då, man kan ju alltid hoppas.. Har efter den försvunnit nu FEM nya, men ingen är så bra som den var. Förutom jofama, den är finast! Tröjan blir mys + att det stor new york på den och jag fick den gratis då jag har blivit en expert på rabattkoder :) passar nog till något iallafall. Jeansen får vi se hur dom sitter kan bli för stora men återstår att se.. ;) kommer förhoppningsvis i veckan. // Evelina



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback