Promenad

Hämtade Mira vid 15 efter att ha gått upp ur sängen vid 14. Diskade åkte. Var kvar där nån timme och hängde lite. Vi åkte sen tillbaka. Väl hemma så var vi hungriga så vart Napoli och pizza, tog med hem. Efter maten gick vi ut på världens segaste promenad, vi strosade och bara njöt. Började med att kasta lite boll med Mira vid hembyggsgårdarna, gick sen ner strandpromenaden ända till japanska parken och sen tillbaks till h,b,g och bilen och detta tog ca 3 timmar!! Fatta vilket tempo vi hade ;) sen satt vi Mira i bilen en stund och gick till kyrkogården och kollade lite <3

Väl hemma 23-23.30, så kollade vi film. Eller jag iaf dom andra två snarkade ikapp efter 10 minuter. Zero Dark thirty iallafall, jag kollade på hela och kan säga att den var nästan svin bra! Mycket bra! Jag ska väll försöka sova snart, fick lov att äta en smörgås vart vrålhungrig, morotsbröd med en skinkbit.

Imorgon ska P jobba som vanligt och jag är ledig. Åååååå jag vill vara ledig hela mitt liv, JAG ÄLSKAR DET!! Men man måste ju tyvärr jobba för att få pengar. På kvällen vill jag köra på utgång, P med. Nu ska jag sparka till P lite så han blir tyst, lät nyss som en fräsande katt bakom mig haha.. Btw vi sover i soffan, det var längesen men det är så mysigt ibland!!

Godnatt!

//Evelina




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback