Mys

Ursäktar uppdateringen, men i tisdags så jobbade jag 8-19 och somnade i soffan direkt och sov där tills morgonen efter. Hihi P hade somnat bredvid mig han med när han kommit hem från träningen, gullegrisN. Sen onsdagen så var jag på ett privat ärende i Stockholm, åkte runt 9 och kom hem runt 20. Så var ner och vända göra det där sen åka hem igen. Fick mig att vilja bo ännu mera där, så mysigt!!

Nu sitter jag i soffan och äter lite, P är på träningen. Har jobbat 7-16 och började storstäda när jag kom hem. VEK IHOP ALLA KLÄDER SOM LÅG HÄR OCH DÄR BARA DET TOG EN TIMME. Ändrade lite i min lilla garderob med och hängde in alla klänningar där och lite "finare" kläder. Var mycket bättre och vilken ordning det vart! Inga kläder någonstans, förrut hade vi ju ett berg som var högre än mig på soffkanten. Ska bara dammsuga men det får bli lite senare.

Imorgon är jag ledig, då kommer moster och kusiner hit en stund får se vad vi hittar på för Skojjs :)

Ikväll ska jag och P bara mysa. Ska handla när han kommer hem sen försöka äta någon riktig mat.

Sen blir det Godnatt!!

//
Evelina




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback