Kupolen

Åkte till kupolen direkt jag vaknade igår, runt 11 tiden. Hittade rätt mycket faktiskt, jag tror jag börjar bli lite beroende av att shoppa. Nej Justja det är har jag alltid varit. Vilket är jobbigt då det försvinner mycket "onödiga" pengar, även om jag sparar mycket, dom senaste månaderna har jag lagt undan iaf 10 000. Så det är väll helt okej! Men jag kanske ska hålla i pengarna mer!! Om vi någonsin ska ha råd med ett hus, fast vi köper nog ett när det perfekta läggs ut. Vill så gärna!! Aja, gick runt där till 16 åkte sen hem och hämtade ut paket. Vaknade vid 10 idag och låg i sängen och hade ont i ryggen till 11 upp och åt frukost= morotsbröd, en skiva ekoskinka och en mango celsius. Ligger nu i sängen igen. Väntar på att posten ska smsa och säga att jag har ett paket att hämta ut, men det kanske kommer imorgon istället. Om inte smset kommer så går jag ut på "stan" en stund och strosar lite, det är ju "soliga torsdaN". Sen kommer väll P hem och vill ha mat, justa disken var det ju med..

// Evelina




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback