Hej

Igår sov vi rätt länge, åt lunch på mitti och en glass. Handlade på Konsum, och gick en stund på "stan". Sen dusch och fix, sen fest igen. Jag, P och Linus. Sen kom Nyström, Sen efter ett tag till kvällskvisten kom Gustav och ett helt gäng. Sen utgång. G och dom gick innan oss, vi satt kvar och tömde alla flaskor.. Vart skapligt rund under fötterna, P också. Började må illa och vi lämnade baren och gick runt lite, sen hem vid 2-3 kanske. Och P lagar pyttipanna, för jag ville ha det. Jag tvättar av smink och somnar.. ;) idag sov jag till 12.15 cirka och P sover fortfarande. Händer nog inte så mycket idag, är förvånad över hur bra jag mår? Annars så brukar jag ligga och spy hela dagen efter men har inte känt något sånt än så länge det är så skönt. Behövde inte dricka mycket förrut utan att jag låg hela dagen efter, det var super jobbigt. 
 
Får se om vi åker till Ps mor och får mat sen, lutar åt det. 
 
// Evelina
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback