Falun, Gävle, Ikea

Jag och P sov till 10 prick, jag gick upp och gick ut med Mira gav henne mat sen åt jag själv frukost. Hoppade sen in i duschen sen vaknade P till liv. Jag gjorde i ordning mig och P tränade lite sen in i duschen så åkte vi. Lämnade Mira oss mina päron. Sen vidare mot Falun och lasarettet.

Väl där kom vi fram till ett beslut och jag vet inte alls hur det känns det är en blandning men vi har fortfarande tid att ändra oss. Tog cirka 1 timme där inne sen åkte vi till IKEA? Spontant är bäst. Köpte nya vita påslakan och örngott lakan osv. Och två kuddar till så vi kan kasta två dom har blivit så äckliga. Lite annat smått.

Sen Valbo köpcentrum, P hittade byxor och en tröjja på MQ, jag hittade en svart regnjacka, en superfin topp från vila, och presenter till mina kusiner, och presentpapper i alla möjliga sorter. Sen hittade vi nog lite till men har glömt vad det är.. Stannade till på ica maxi i Falun på hemvägen och köpte mat och sånna grejjer. Sen hemma så hann P iväg på sin träning, och jag lagade mat och slog in paket. Sen kom han hem och vi åt och kollade tv och nu ska vi sova.

Ska till Falun igen imorgon så måste sjukanmäla mig till jobbet, hatar att göra det, det är jobbigt.. Menmen snart så är jag "frisk" igen. :)

//
Evelina




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback