..

Igår var vi till Falun igen, sen gick vi på kupolen en stund, hittade sköna trosor, mys bh:ar, en peak jacka, och sen något mer som jag glömt bort. Åt på tacobar och en glass på donken. Kvällen var jobbig, kollade på Lincoln men vi satt mest och var ledsna.. Gick och la oss.

Idag var det upp tidigt igen kl 9.30 skulle vi vara i Falun på en ny avdelning, tog det jobbigaste beslutet i hela mitt liv, som jag kommer att få leva med resten av mitt liv. Ångrade det direkt efter jag tog tabletten, nu finns det inget att göra. Nu är gjort, gjort. Ska tillbaka på måndag morgon och vara kvar där tills allt gått över, P är med hela tiden!

Jag ville inte åka hem direkt idag så vi åkte upp till majoren och gick runt i affärerna där en stund tills jag inte orkade något mer vilket inte var en alls för lång stund.

P köpte två tvspel, blackops 2 och the last off us. Eftersom jag ska tat lugnt så vart det perfekt, så han tänkte. Spela tillsammans skulle vi och vi gjorde det med. P åkte sen och fixade mat, från amore och hallon :) nu ligger vi i soffan och ska snart spela igen och äta chips och hallon. Imorgon har vi inga andra planer heller.

//Evelina




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback