Tisdag

Tisdag, sov till 10 mådde som en ja... när jag vaknade så låg och tyckte synd om mig själv till 12 kanske, skrev med P sen vart det bättre. Började jobba 13 slutade 16. Har varit sjuk igen så har inte jobbat på ett tag. Efter fredagen då det var kaos. Nån cider sen poffs!

Efter jobbet var jag och Johanna till kupolen en sväng hittade, strumpor, trosor, en bh, två toppar en röd en blå och en platta celsius. Ny hårspray och hårtjoffs! Kom hem runt 21. Fick tårta av P direkt jag kom hem, han hade tagit med sig från sin moster då det var kalas där, hade velat varit med, men har inte träffat J på nått år typ och vi hade bestämt det sen länge så. Det jobbiga är att jag blir SÅ trött så fort, ibland blir det svart och jag måste sätta mig ner, andra gånger börjar jag svettas som en gnu, eller så svimmar jag, fet me pin!

Början på Förr förra veckan klarade jag inte ens av att gå på toaletten utan att säcka ihop, jobbigt!! Vill bara att allt ska vara som vanligt igen (:

Menmen nu ska vi sova eller någon sover visst redan :))) kul kille!

Godnatt!

//Evelina


Imorgon jobb och matlagning och städning. Iallafall i mina tankar sen om jag somnar eller något direkt när jag kommer hem..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback