Onsdag, torsdag JULI SEMESTER!!

Onsdag, jobbade 7-16 och somnade när jag kom hem har jag för mig neej lagade mat lax och grönsaker sen somna en snabbis. Kollade tv sen tror jag, haha eller så gjorde jag något annan det vet man aldrig eller iaf inte jag då jag inte kommer ihåg det ;)

Idag jobbat 7-16 somnade i soffan när jag kom hem sen ?matade? Patrik mig med hemmagjord pizza haha, sen mys i soffan. Nu är han hos sin far och snickrar lite och jag sitter i soffan i lägenheten och har JAAA SEMESTER!!!! Och min första betalda!!!! Så skönt!!! Ska försöka ta mig till Gbg, Sthlm eller London? Vill så gärna komma ut!

Ikväll blir det mys säkert jag är sugen på en skräckfilm så ska be P hyra en på vägen hem :) och något snaskigt till kanske är sugen på melon eller ost och kex kanske :) aja vi får se!

// Evelina




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback