Lördag

Var en bakisdag igår piggnade till och gick ut sängen vid 20 kanske haha klena jag.. Enligt spogge skulle vi köra tre dagars men var längesen jag vart så här bakis. Så nu blir det lugnt ett bra tag framöver! Kul hade vi iaf i torsdags!

Fick lite pizza och massa frukt av P när jag väl gick upp. Sen kolla vi på TVn tills vi gick och la oss typ 00.

Idag kommer Melwin hit vet ej vad vi ska hitta på ska till hjultorget iaf och leta efter vita fina gardiner. Har varit uppe sen kl 8 kanske och städat och plockat efter torsdagens bravader och pizza ärgningen igår alltså jag fattar inte hur det kan bli så stökigt så snabbt!!! Menmen nu är det iaf finfint! P får diska disken bara och jag ska dammsuga sen så är det som vanligt men först upp nu: lite morgon mys i sängen :) <3 Melwin dyker väl upp vid 12-13 tiden så måste vila innan ;)

//Evelina




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback