Golf

Idag vart det jobb 7-16 sen hem och mys med P sen i väg med Kallur och Linus till Orsanbaden och äta. Sen spela lite golf på golfbanan. Haha jag är ju typ värdelös, och är som vanlig fel handad lika som jag var i softbollen så vart hel galet (: Menmen fick iväg den en gång iaf. Sen handla på Hemköp sen skjutsa hem dom två. Sen satt jag och P utanför Hemköp då en stackars liten jätte gullig hund som setat där innan vi gick in första gången utanför Hemköp så vi trodde någon glömt den eller något . Hjärta som jag har så satt vi och kolla på den tills ägarna som var sex stycken till slut kom, ville be dom fara till helv.. Eller något inte alls snällt att låta den sitta så länge alldeles själv. Och dom var SEX stycken och inte en enda kunde sitta med hunden och vänta. Åhh blir så less! Han måste ha setat där i en timme iaf om inte mer. Aja imorgon jobb sen får vi se vart vi hamnar. Nu ska vi mysa sen Godnatt!

// Evelina




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback