CCW

Jobbade i helgen, 16-21 och 7-16.15. Var super trött i lördags så sov hela eftermiddagen. I måndags så fyllde jag hela 21 år, tjoho grattis till mig fick jätte gulliga presenter av P! Sen åkte vi och badade i siljan sen åt vi på Bosporen, sen vart det utgång i Rättvik med Daniel och Linus, limpan är rätt sjuk jätte rolig haha (: kom väll hem runt 3 kanske somnade som en stock. Vaknade vid 10 och då åkte vi till blge då jag skulle ha en topp från vero men dom hade inte fått in den än gick sen runt där i typ en timme åt på burger king sen iväg till Rättvik och ccw. Var där till 14 och gick runt till kanske 17-18 cirka handlade på Hemköp sen hem till soffan och P åkte på träning. Jag köpte en massa tidningar så jag skulle ha något för mig, men lästen 1 sen somnade jag sittandes på golvet lutad mot soffan och vaknar nån minut innan P kommer hem vid 21. Han hyrde en film Wallander sveket eller svikaren eller vad den nu hette. Kollade på den, duschade och hoppade i sängen. Jag duschade ett ta tag så P somnade i soffan men ska väcka han nu (: imorgon är det jobb som gäller. Ledig fre lör sön sen LÄNGTAR!!!!

// Evelina




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback