When everything feels OKEY

Hej! Verkar ha glömt bort bloggen för en tid nu. Men varvar mina dagar med att vara sjuk och jobba. Fattar inte verkar åka på allt skit som finns, tröttare än tröttast.. Menmen. 

Allt julstök är över, vi har åkt runt och fått mat här och där. Mina föräldrar på måndagskvällen, Ps pappa på tisdagsmorgonen, Ps mormor på förmiddagen och min släkt på kvällen. Lika tok och stök som alltid! Dagen efter Ps mamma på fm och mina andra kusiner Elsa och "idol Erik" på em. Sen ut på arenan på kvällen hade galet kul?! Kom hem någon gång mitt i natten efter att ha promenerat hem med P och Axel som lånade våran soffa. Har gjort så mycket att jag glömt resten! Och vet ni, jag har inte tagit ETT enda kort!! Kul Eve kul!! Aja idag och jag legat i soffan hela dagen och mått som en, ja som en? Skickade iväg P till hans kompisar som spelade tv-spel tror jag. Så jag fick lite ensam tid, den är skön! Kollade på eragon. Sen kom P hem vid 20 med pizza och chips. Och ja, jag levde igen! Imorgon blir det äventyr! Godnatt!!

  (Ville få med naglarna på bilden därav positionen)
// EVELINA 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback