GE MIG VÄSKAN

  

Ursäktar uppdateringen men har konstig nog varken tid eller lust!? Har varit ledig 2 dagar i hela november sen har det alltid varit något jobbat och jobbat och jobbat. Spelat innebandy 2 dagar. Idag jobb till 12 nere på PMU. Hejjahejja! Timmarna där går kalas fort! Mysigt ställe och vi säljer som galningar vissa gånger. Trodde att det inte alls var många som handlade sh men det är betydligt mer än vad man tror!! Nu ligger jag i soffan och kollar tv efter att ha varit ute på äventyr och hämtat ut paket på ok från bangerhead med lite hårprodukter i, nu väntar jag bara på Björn axen som ska ska skicka mina locktänger och ska boka klipp och färgtid, jag är så trött på mig barr! Vill ha långt hår men alltså jag pallar inte, det är ju bara i vägen??? Men vill även ha kort hår för det är så skönt men finare med långt.... Vilka problem! 

Erik åkte ut idol med vilket var bra och dåligt. Bra för att det verkar gå bättre för dom som inte vinner och kommer till final men det vet man ju aldrig. Dåligt för att jag inte får åka till Globen ;) eller får och får men känns ju inte lika Skojjsigt.. (: har fått biljetter till dom tre senaste gångerna men det har alltid varit något annat i vägen!! Menmen nu ska jag vänta på Patte kanske sova en stund! Hejjssvejjs!!


// EVELINA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback