Rättvik

Igår jobbade jag 7-16 men tog en timmes komp gick hem 15 istället. Sen hem och dirr in i duschen och göra sig i ordning sen kom Kallur och Spogge och vi satt här hemma till 20 typ sen Rättvik och myyys åh vad kul det var! Sånna kvällar vill jag ha varje kväll!!!! Kom hem vid 3 kanske.

Idag så hade jag världens huvudvärk, trodde jag skulle vakna ordentligt bakis. Men endast med lite illamående och huvudvärk och seg som få! Vid 14 så åkte vi till kupolen för jag skulle till make up store. Hittade allt jag inte skulle ha ;) kan plocka på mig vad som helst så kul!
Sen trosor och lite annat smått. Sen hem och P for på träning 18 och jg grejjsade lite sen duschen. Sen hem till Bullen för fest! Hann få i mig tre öl sen skulle vi fara mot Rättvik och missli. Men när skjutsen kom så ville jag hem haha? Så nu sitter vi i soffan småfolla och tre dipp och chips och kollar på scream så rätt!!

// Evelina




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback