Mary-Kate and Ashley för BikBok

Igår jobb 7-14 sen handla mat, lax och potatis, hem och börja laga sen kom P hem. Kommer inte på vad vi gjorde sen ska fråga han när han kommer hem från träningen. PÅ kvällen så var vi ut på björnjakt iaf och sen vid 23 började vi se Hantsel and Gretchel eller hur nu dom stavas. Bra var den iaf!! sen sängen och sova. 
 
Idag vaknade jag vi 8.30 låg och filosoferade i sängen en halv timme cirka sen hopp in i duschen och fix fix fix knåp och knåp så var jag färdig att fara till kupolen en sväng. Alltså jag ÄLSKAR att gå runt där helt själv, ÄLSKAR!!! det är på något sätt så mysigt. Hittade runt 8 tröjjor i dess olika form, en kjol och sen det bästa: Mary-Kate och Ashley för BikBoks väskan! SÅ himla fin!!! Ska dock knåpa lite och göra om hålen till axelremmen då jag inte gillar när dom går från sida till sida den ska ju gå rätt över om ni fattar vad jag menar, men det går nog galant ska hitta två guldiga rätt stora ringar först sen grejjsa lite. Bilder kommer så småninom.
 
Ikväll när P kommer hem från träningen så ska vi se antingen den stora gatsby eller Contagion, får se!
 
Imorgon är det jobb igen, torsdag med sen är jag ledig tre dagar! Än så länge iaf! 
 
// Evelina



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback