Kalas

Igår kväll kom några grabbar hit bl.a. Spogge och ankan sen ut satt på gårdscafet till 1.30 typ. Jag åt som vanlig haha nachotallrik haha har börjat blivit så grymt hungrig när jag är ut nu för tiden kan liksom vräka i mig. Men kanske är för jag äter dåligt annars. Menmen gott är det! Sen hem och somnade som en stock i soffan. Hade hyrt en film som jag så stort skulle se när jag kom hem men vart när jag vaknade istället. TheBoggieman3. Sen somna lite till sen upp och städa haha fick för mig att damma bakom tvättmaskinen, vilket behövde rejält mycket, äckligt med så mycket damm!! Men nu skiner det!

Slutade städa vid 14.20 satt på mig kläder och åkte till clas och köpte nya laddare sen for vi på kalas till tre hos mina päron då jag fyllde år för inte alls länge sen. Sen hem vid 22. Och internet shoppade lite i soffan och vi la oss precis i sängen!

Imorgon är det jobb!

// Evelina




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback