BIO

Igår kväll vart det bio, hur många kramar finns det i världen?. Innan det åt vi på burger king, hade tänkt handla på maxi med men planeringen var lite dålig ;) sen hem och sova P gick upp vid 6.30 och åkte sen till jobbet. Jag sov till 10 och gick sen och handlade mat hos grannen ;) jag vill shoppa haha men vet inte vad. Jag vill ha primeboots och en Michael Kors väska, bdellium tools också. Men haha skapligt mycket pengar stövlarna ligger runt 3500 och väskan lika så. Och bdellium dom ska vara rosa och ligger mellan 70-200kr styck, ska man ha alla som då jg envisas om att ha så blir det cirka 2000. Sen ska jag fixa håret också, vill åka ner till Stockholm och göra det på rapuntzel, makeover. Vilket kommer gå på runt 7000kronor. Det är GALET vad allt handlar om pengar i denna värld! 
 
Vi kollar på hus också och det går ju på typ 1,5 miljoner kronor iaf. Så vi får nog bo kvar i våran lilla 1:a, dock är den på 50kvm med ett stort badrum M badkar och ett riktigt stort kök. Så det är som en tvåa typ. Men hade varit skönt att kunna stänga dörren och sova i mörker när P envisas om att vara uppe halva natten och kolla på tv!! Menmen det funkar ju han stänger ju av den om jag ber honom, men haha det är ju skönt att ha sängen för sig själv ibland, så man kan bre ut sig hur mycket man vill. 
 
// Evelina
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback