Ändring

Har nog setat framför datorn hela dagen känns det som och fixat med en ny design till bloggen. Har seriöst glömt bort allting juuuu.. skit tråkigt. Förrut gjorde jag ju designers till andra och fick betalt för dom. JAG SKULLE HA FORTSATT JAG HADE KUNNAT TJÄNAT JÄTTE BRA PÅ DET IDAG DÅ JU!! jag kunde typ allt som hade med photoshop att göra och alla koder hit och dit. Hur man fick dit det och det.. men inte längre ingenting som sitter kvar, men det kommer mer och mer sakta men säkert. Hade ju typ över 10 000 läsare varje dag på den bloggen jag hade då!! Sen var det någon som snodde bilder från mig och hela den storyn så vart så arg att jag tog bort hela bloggen tror jag för jag hittar den inte och vet ej vad den hette.. surt surt surt!!!

Menmen nu börjar vi om igen! även om den här inte alls är lika intressant just nu men känns så tråkigt när designen är så dålig och är sjukt jobbigt att göra det själv, när man är envis att det ska gå men sen blir det fel ;)

Jag ska börja blogga som förrut, eller ska, jag VILL, men mitt liv är så enformigt just nu med. Bara jobba, vara sjuk, vara i lägenheten. Men det ska bli lite ändring på det hela hoppas jag inom snar framtid! Ska köpa en lite kamera med som man kan ta med sig överallt som tar ap grymma bilder så kvaliten på bilderna blir bättre, då kommer det att bli en massa bilder!! Min Iphone4s är ingen hit just nu..  

/// Evelina



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback